Tuesday 22 November 2011

Go to Gambang

Yehaaaa,

                    Akhirnya dapat juga aku pergi ke Gamabng cuti hujung minggu ni. Peh, di tambah pula 22hb November hari keputeraan Sultan Johor oleh itu aku mengambil peluang untuk menebus tiket Gempak Santai harian Metro.
                    Maklumlah dapat empat tiket, ajak orang semua tak mau pergi. Oleh itu kami masuk dua kali. Ahad dan Isnin. Huhhh....Ini antara info-info dari Gambang.

                                                            Ini harga-harga untuk kita sewa.

 Ini Pintu masuk Gambang, kira tempa utamalah untuk kita bergambar..termasuklah aku..Hihihi
                                            Ha, ini harga tiketnya...Tapi tiket aku free..Hahaha

           So far, tempatnya menarik. Untuk kanak-kanak lagi banyak boleh main. Tapi dewasa tak berapa banyaklah. Adalah dalam tiga permainan kalau tak silap akulah. Tapi yang paling aku tak dapat lupakan bila melalui GALAXY apa nth..Tapi namanya Galaxy.Aku dan suami aku budget ala pendek je ni, mungkin tak berapa gerunlah seperti yang satu lagi tu. Huhu...Tapi meleset, aku rupanya gelap gelita. Bayangkanlah kalo melalui jalan gelap. Jauh lak tu....Apa lagi menjerit bukan mainlah aku. Seperti jantung nak tercabut...Hahahaha...

Kesimpulannya menyeronokkan di tambah pulak tiket free.
Thanks harian Metro...


Akan ku nanti lagi,tiket free ini lagi. Yehaaa...



No comments:

Post a Comment